wtorek, 22 stycznia 2019

Krajka taliczkwa z motywem zwierzęcym

     Krajka tabliczkowa, której motywem jest jakiś (?) zwierz. Ciężko stwierdzić co to za stwór ale wydał mi się niesamowicie ciekawy i jakże oddający wyobrażenia , i przedstawienia wikińskiej fauny, które to też mnie mocno pociągają. I oto powstała sobie taka właśnie krajka.

      Dawno temu już byłam w posiadaniu wzory do tej krajki ale nie czułam się gotowa by podejść do tak skomplikowanego wzoru. Przynajmniej tak mi się wtedy wydawało, że to niezwykle trudny i niebywale wymagający wzór. Nadszedł jednak dzień, w którym stwierdziłam, że nie ma na co dłużej czekać.
     Jak się szybciutko okazało podczas tkania, krajka ta jest bardzo wdzięczna do tworzenia tego wzoru. Wykonałam go używając 20 tabliczek i pokuszę się niebawem o ponowne podejście do tematu, ponieważ rozpisany wzór nie posiadał "zapasu" potrzebnego do zrobienia brzegów i brzegowego tła dla wzoru. W związku z tym tak dziwnie się ucina całość, co niekoniecznie mi się podoba, natomiast sam wzór okazał się dosyć mono pociągający i przyciągający uwagę.
     Tabliczek dodam do wzoru po dwie z każdej strony na dodanie samego tła i po dwie z każdej strony na dodanie brzegów ładnych i równiutkich co doda estetyki. Łącznie 28 tabliczek na stworzenie kolejnej krajki zwierzowej.
     A cóż to za zwiesz? A to jak kto chce to sobie zinterpretuje wzór - jak dla mnie to jakiś pies lub wilk. I bliższa byłabym interpretacji wilka tak bardzo związanego z mitologią wikińską.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz