środa, 16 września 2015

Tkane owijki szaro-beżowe / Woven leg wraps gray-beige

Wreszcie udało mi się poświęcić trochę czasu na dokończenie tych owijek! Czekały parę miesięcy na to żeby je zrobić - tkałam je dla przyjemności i z własnej zachcianki więc pomiędzy zamówieniami jedynie znajdowałam chwilę czasu na tkanie.
Owijki wykonałam z naturalnej włóczki wełnianej w kolorach szarym i beżowym. Mam straszną chęć na stworzenie czegoś większego - np kawałka materiału na fartuszek do rekonstrukcji :) Zima zbliża się wielkimi krokami więc po cichu mam nadzieję, że się uda :D

Splot tych tkanych pasków jest prosty, najprostszy jaki może być. Powoli kombinuję jakby tu wykonać jodełkę <3 i diamenty na moim prostym krośnie. Niestety na większe czteroosnowowe nie mam pieniędzy ani miejsca :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz